Social

Firmele de cosmetice pacalesc consumatorii prin limbaj stiintific specializat

Companiile producatoare de cosmetice induc in eroare clientii in ceea ce priveste eficacitatea cremelor pentru ingrijiea pielii, prin utilizarea unui limbaj stiintific incomprehensibil, potrivit unui raport al unui grup pentru protectia consumatorilor. Specialistii acuza marile companii de cosmetice de inducerea in eroare a clientilor. Clipurile publicitate difuzate pe posturile de televiziune vorbesc despre "pentapeptide", "lipopeptide" si " acid hialuronic " si sustin ca aceste produse "reactiveaza celulele de la suprafata pielii", conferind epidermei "o stralucire proaspata". Dupa ce s-au dat drept consumatori si au contactat trei companii pentru a primi explicatii, reprezentantii organizatiei pentru protectia consumatorului au ajuns la concluzia ca "dovezile" care vin in sprijinul afirmatiilor sunt de neinteles, chiar si pentru un cercetator stiintific. "Pentapeptidele, acidul hialuronic si Omega 3 pot suna impresionant, dar o analiza mai amanuntita a reclamelor la produsele cosmetice glossy si a afirmatiilor anumitor companii nu duce la raspunsuri concludente", se indica in raportul Which?. "Scot stiinta reala din context astfel incat aceasta devine o «stiinta rea»", a declarat profesorul Aarathi Prasad. "Cuvintele suna ademenitor, dar avem de-a face mai degraba cu SF decat cu stiinta reala", a adaugat acesta. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea