Social

#cosmetice #reclame #photoshop

Efectul Photoshop: Marea Britanie interzice reclamele nerealiste la cosmetice

Reclamele la produse cosmetice cu vedete care arata perfect ar putea deveni istorie in Marea Britanie. Autoritatea pentru Standarde in Publicitate a interzis doua reclame L'Oreal, manipulate digital.

Julia Roberts si Christy Turlington sunt vedetele reclamelor interzise la produsele Lancome si Maybelline din portofoliul L'Oreal.

Autoritatile din Marea Britanie au decis, in urma unor plangeri, ca reclamele incalca limitele exagerarii si sunt inselatoare.

Manipularea imaginilor in Photoshop pentru a fi perfecte nu reflecta realitatea si nu atesta calitatile produsului promovat.

"Analizand reclamele, nu am putut ajunge la concluzia ca acestea prezinta efectul folosirii produsului si ca imaginile nu ar fi exagerat folosind procesarea digitala", au spus autoritatile britanice, citate de Gandul.info.

In cazul reclamei Lancome, cu Julia Roberts, creatorii fondului de ten "Teint Miracle" sustineau ca produsul creeaza o " lumina naturala " care este emanata de piele dupa folosire si argumentau cu poza manipulata digital in Photoshop in mod exagerat.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea