Social

Dero si Vodanet Media - parteneri intr-o actiune umanitara

In saptamana care s-a incheiat, reprezentantii marcii Dero in Romania si agentia de media online, Vodanet, au fost protagonistii unei campanii sociale care a reusit sa aduca zambete a zeci de copii cu deficiente dintr-un spital bucurestean. Parteneriatul este urmarea unei initiative mai vechi a publisher-ului Vodanet. Aceasta s-a materializat initial in achizitionarea unor domenii web de interes, cu scopul de a le dona potentialilor cumparatori. Singura conditie a fost implicarea in actiuni sociale, asa cum este cea recent incheiata impreuna cu echipa Dero. In cadrul acestei colaborari, Vodanet Media a donat reprezentantilor Dero domeniul web www.dero.ro. Resursele materiale necesare achizitionarii acestei platforme digitale au fost astfel utilizate in scop umanitar, intr-o actiune caritabila care a vizat facilitarea conditiilor de viata unor categorii sociale defavorizate reprezentate, in acest caz, de copiii cu deficiente de comunicare din cadrul spitalului Hociota din capitala. Reprezentantii Dero au condus actiunea de binefacere alegand sa faca aceasta donatie unor copii cu necesitati evidente cu scopul de a imbunatati cat mai mult conditiile de viata pe care le ofera spitalul, a doua lor casa. Spitalul Hociota gazduieste 80 de copii prescolari cu dificultati auditive sau de vorbire. In marea lor majoritate, copii provin din familii defavorizate social, care gasesc dificila infruntarea unei astfel de probleme a copilului si prefera sa ignore astfel de responsabilitati lasandu-le pe seama autoritatilor sociale. Fondurile acestei institutii subordonate Ministerului Sanatatii sunt limitate, asa ca ajutorul venit din mediul privat a fost unul binevenit. Dero si Vodanet Media au incercat sa faca mai usoara viata acestor copii, daruind cateva cadouri atractive fiecaruia dintre cei 80 de copii si o serie de produse necesare instutiei. Valoarea donatiei s-a ridicat la aproximativ 2500 de euro. Vodanet Media isi propune sa continue seria acestor evenimente alaturi de colaboratori implicati la nivel social, asa cum este Dero, si sa determine astfel cresterea interesului si a responsabilitatii de la nivel privat catre sectorul social defavorizat. Despre Vodanet Media Dezvoltand proiecte care ating interese dintre cele mai variate, raspunzand la o gama larga de intrebari si oferind solutii si servicii in maniera creativa si profesionista, Vodanet s-a impus ca un jucator important pe piata de publishing si advertising online. Cu o activitate de 7 ani in media si publicitatea online romaneasca Vodanet Media detine in portofoliul sau de publisher branduri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro, proiecte care insumeaza un trafic de peste 3,2 milioane de vizitatori lunar conform www.trafic.ro, si a dezvoltat serviciul de inchiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciuliu exclusiv online, www. videomax .ro care serveste peste 25.000 clienti doar in Bucuresti.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea