Social

Cum consumam rezervele adipoase

Toti specialistii sunt de acord: pentru a slabi, doar regimul alimentar nu ajunge. Acesta trebuie acompaniat de o activitate fizica . Doar sporturile individuale (jogging, mers pe banda rulanta, strepper) consuma rezervele adipoase. PIERDEREA GRASIMII In timpul unui efort moderat dar prelungit, pentru a produce energie, corpul utilizeaza oxigen si glucoza si elimina dioxid de carbon. Dupa 30 de minute de activitate, organismul incepe sa consume din stocul de grasime pentru a functiona. UN SPORT PENTRU FIECARE Preferati sporturile de intensitate moderata, pe care le puteti practica 30 de minute, fara a respira greu sau a fi prea obosit. Fie inot, mers rapid sau ciclism , el trebuie ales in asa fel incat sa va faca placere sa-l practicati o perioada indelungata. Evitati sporturile asa-zise de rezistenta, violente (tenis, badminton , sporturile colective) care determina acumularea de acid lactic, responsabil de reliefarea muschilor si care solicita puternic inima, arterele si plamanii. DOZATI-VA EFORTUL Ideal este sa faceti doua, trei sedinte de sport pe saptamana, in afara de activitatile obisnuite (menaj, mersul la serviciu). Daca nu ati mai facut sport de mult timp, incepeti cu sedinte scurte, de 20, 30 de minute care sa aiba intensitatea corespunzatoare formei fizice avute. Daca lucrati in grup, nu va imitati prietenii, ei poate au o alta greutate sau conditie fizica . Important este sa cresteti gradat durata si intensitatea sedintelor de sport, functie de evolutia dumneavoastra. Daca nu va place nici o disciplina sportiva, inlocuiti cele doua ore de efort fizic pe saptamana prin dublarea activitatilor fizice obisnuite (plimbari, mers pe jos la servici). Fie inot, mers rapid sau ciclism, el trebuie ales in asa fel incat sa va faca placere sa-l practicati o perioada indelungata. BENEFICIILE MISCARII In afara de faptul ca ne face sa aratam bine, cercetatorii au demonstrat ca practicarea frecventa a oricarui sport, indiferent de varsta persoanei, lupta contra depresiei prin eliberarea de endorfine (hormonul fericirii), a osteoporozei, scade colesterolul si creste rezistenta organismului la infectii.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea