Social

Coelho isi pune fanii la treaba

Scriitorul brazilian apeleaza la ajutorul fanilor din domeniul cinematografic pentru a-si vedea ultimul roman ecranizat. Paulo Coelho s-a prins de imensul potential pe care il ofera o comunitate de fani adunati din toate domeniile, de la gospodine care viseaza sa-l cunoasca pe Dumnezeu o data cu cel de-al saptelea orgasm consecutiv, asa cum au citit ele in „11 minute“, pina la regizori, actori, muzicieni, pe care cartile lui ii inspira si induioseaza. Asa ca i-a pus pe toti la treaba, motivati doar de admiratia pe care o au pentru el. La fel a procedat Bjork cu videoclipul piesei „ Innocence “, care a fost facut in intregime de fani. Cu resurse proprii si munca pro bono, autorul le-a cerut sa faca un film dupa ultima sa carte, „Vrajitoarea din Portobello“. Si o vor face, judecind dupa numarul mare de fani, dupa atasamentul lor fata de autor si moda proaspat lansata a productiilor media colaborative facute de amatori. „M-am uitat pe paginile fanilor mei si am citit texte foarte bune scrise de actori, muzicieni, regizori etc. Si m-am gindit de ce sa nu faca ei un film impreuna dupa ultima mea carte“, scrie pe prima pagina a blogului lui Coelho, care cuprinde indicatii amanuntite despre cum se pot organiza pentru a face o treaba impreuna, de la informatii despre text si felul in care ar trebui interpretat pina la cum sa-si faci un cont pe youtube.com. Scriitorul brazilian le-a cerut fanilor sa-i trimita deja pe mail ideile si felul in care vad ei filmul, precum si materiale video facute acasa. Primii 100 de aplicanti trebuie sa-i trimita materialele via youtube, iar cistigatorul va primi ca premiu fabuloasa suma de 3.000 de euro si posibilitatea de a munci gratis la un proiect pentru care va cheltui mai mult decit atit, cu ajutorul altor fani din industria filmului. Muzicienii au fost de asemenea rugati sa contribuie prin intermediul site-ului MySpace la coloana sonora. Data-limita pentru inscrierea in proiect este 19 martie 2008, iar rezultatele vor fi anuntate pe 25 iulie in acelasi an. Nu este pentru prima oara cind Coelho da dovada de o capacitate foarte buna de a folosi resursele Internetului pentru a se promova ca autor. Cu citeva saptamini inainte de lansarea oficiala a romanului „Vrajitoarea din Portobello“, a postat gratuit primele sapte capitole din carte, intr-o adevarata campanie de teasing care se integreaza perfect in trendul copyleft. Romanul spune povestea unei tinere orfane din Romania adoptata de un cuplu libanez. Ca majoritatea personajelor lui Coelho, ea traieste tot felul de revelatii si atinge niveluri spirituale inalte, devenind un lider spiritual controversat in Londra . Pina la virsta de 60 de ani, Coelho a vindut peste 100 de milioane de carti in peste 64 de limbi.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea