Cioroianu critica retragerea liberala din Irak

Adrian Cioroianu a declarat la New York ca initiativa PNL privind retragerea trupelor romane din Irak „nu a fost o idee buna“. Ministrul de Externe a spus vineri seara, la New York, ca initiativa liberala de retragere a trupelor romane din teatrele de operatiune din Irak a fost o decizie pripita. „Ne-am cam grabit putin, de aceea si eu, si ministrul Apararii , de fiecare data cind ne intilnim cu partenerii nostri, spunem: indiferent de ce hotarire vom lua, va vom informa din timp, nu ne vom retrage peste noapte. Noi trebuie sa devenim o tara previzibila. Nu cred ca in momentul de fata se pune problema unei retrageri imediate, intrucit avem niste obligatii de indeplinit“, a declarat Cioroianu , citat de MEDIAFAX. Contactat de Cotidianul, Dan Motreanu, secretar general al PNL, spune ca afirmatiile ministrului nu sint in dezacord cu linia partidului. „Adrian Cioroianu, ca ministru de Externe prezent la New York, a trebuit sa fie diplomat si sa arate ca Romania isi respecta angajamentele ca tara membra NATO. Pozitia lui Cioroianu nu e in neconcordanta cu pozitia PNL“, ne-a declarat Motreanu. El a adaugat ca PNL a strins peste un milion de semnaturi pentru retragerea din Irak, pe care le-a depus la Parlamentul Romaniei. „Situatia politica actuala nu ne-a permis o dezbatere profunda. Noi nu renuntam, vom sustine in continuare retragerea trupelor din teatrele de operatiune“, a mai spus Motreanu. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

•
  •