Social

Cine sunt tinerii de azi

Cine sunt tinerii zilelor noastre? Ce isi doresc cu adevarat? Sunt ei constienti de viata lor si de schimbarile societatii incare traiesc? La toate aceste intrebari a incercat sa raspunda Leo Burnett , prin studiul sau efectuat pe tineri cu varste cuprinse intre 16-24 de ani. Studiul pune sub lupa tinerii din marile orase ale Romaniei si realizeaza o " radiografie " completa si actualizata a stilului de viata al acestora. "Advertising-ul trebuie creat pentru consumatori, nu doar pentru noi. Si cum poti sa comunici cu cineva fara a-l cunoaste? Cunoasterea presupune, insa, investitie si creativitate , metoda si perseverenta. Acesta este motivul pentru care Leo Burnett s-a angajat in mod activ in descoperirea oamenilor, consumatorilor, pe care vrea sa-i implice in procesul de construire de marci.” LeoYouth a folosit metodologia Q, o metodologie prin care este relevat gradul de subiectivitate implicat in orice situatie, cum ar fi judecatile, interpretarile, atitudinile, cu ajutorul uneia dintre cele mai performante tehnici statistice, analiza factoriala. "LeoYouth abordeaza astfel si dimensiuni, insuficient investigate anterior de alte cercetari, care contureaza un portret al generatiei tinere: atitudinea fata de bani, imbracaminte, tehnologie si gadget-uri , advertising, marci si sanatate". "Studiul avertizeaza asupra faptului ca stilul de viata al tinerilor nu reprezinta o constanta. Ceea ce este astazi pe lista de preferinte a tinerei generatii, maine ar putea sa fie depasit. Brand-urile care vor sa se afle si maine pe lista de preferinte a tinerilor vor fi nevoite sa-i inteleaga pe acestia dincolo de cliseele “de categorie”. Afirmatia, deseori intalnita, cum ca pustii din ziua de azi trec prin scoala ca gasca prin apa, nu este total adevarata. Studiul releva ca 91% dintre tineri sunt de parere ca o educatie buna este absolut esentiala pentru reusita in viata. Alte elemente pentru succes ar fi sansa, inteligenta (88%) si puterea de munca (87%). Tinerii nu numai ca isi dau seama de importanta educatiei, dar sunt multumiti si de calitatea ei. 71% dintre ei considera ca educatia oferita de scolile din Romania este foarte buna, doar 58% avand aceeasi impresie despre serviciile scolilor din afara granitelor. Doua treimi dintre tineri asculta muzica house, 32% prefera manelele, aproape jumatate se declara ascultatori de hip-hop, iar mai putin de o treime prefera rockul. 78% dintre tineri considera reclamele din timpul programelor TV sunt enervante, dar 35% obisnuiesc sa discute cu prietenii despre reclamele pe care le vad. Sportul este si el agreat de aproape trei sferturi dintre tineri, 81% gasind in sport un mod de relaxare, 80% practicandu-l si pentru distractie si sanatate, iar 38% pentru a-si putea arata spiritul de competitie; 37 de procente prefera sporturile extreme, iar 45% sunt amatori de sporturi urbane.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea