Social

# renovare birouri cluj #renovare birouri

Ce trebuie sa faci dupa renovarea spatiului de birouri din Cluj

Renovarile sunt deseori necesare in cladirile de birouri pentru a moderniza si a reimprospata spatiul, pentru a repara anumite defectiuni sau pentru a reorganiza incaperile pentru a gazdui mai multi angajati si a le oferi mai multe beneficii. Procesele de renovare nu sunt deloc usoare si este nevoie de multe pregatiri inainte ca spatiul sa poata fi dat din nou in folosinta.

In urma lucrarilor de renovare, pot ramane resturi de materiale de constructii pe suprafete, mobila si obiectele nu se mai afla la locul lor si intregul spatiu este dezordonat si neutilizabil. Afla ce lucruri ar trebui sa faci dupa ce renovarea s-a terminat, astfel incat angajatii sa se poata intoarce cat mai curand la birou.

Verifica atent intreg spatiul

Renovarile se realizeaza conform unui proiect atent realizat, pe care muncitorii trebuie sa il respecte. Chiar si daca nu ai planificat schimbari majore, tot va trebui sa te asiguri ca lucrarile s-au desfasurat corespunzator. Asadar, verifica foarte atent tot spatiul de birouri.

Vezi daca schimbarile realizate sunt conform proiectului, daca spatiul arata bine si daca este potrivit nevoilor echipei tale. Nu uita sa verifici si intrerupatoarele, aparatele de aer conditionat sau alte echipamente care ar trebui sa functioneze. Aceste verificari, realizate imediat dupa finalizarea lucrarilor, iti permit ca, in cazul in care esti nemultumit de vreun aspect, sa le poti comunica imediat muncitorilor acest lucru si sa gasiti impreuna o solutie rapida.

Apeleaza la o firma de curatenie

Daca totul este in regula cu lucrarile, poti trece la pregatirea spatiului pentru intoarcerea angajatilor. Podelele vor trebui aspirate si spalate, ferestrele curatate, iar reziduurile materialelor de constructii vor trebui sterse de pe prize, intrerupatoare, tocuri de usi sau din orice alte zone.

Fiind un spatiu destul de intins, va fi nevoie de multa atentie pentru ca spatiul sa ramana impecabil, asa ca ar trebui sa iei in considerare serviciile unor profesionisti. Alege servicii de curatenie dupa constructor in Cluj si, astfel, te vei asigura ca spatiul de birouri va arata ca nou.

Ocupa-te de organizarea spatiului

Ultimul pas inainte de repunerea in functiune a spatiului de birouri este aranjarea si amenajarea sa. Pentru a aseza mobilierul in mod eficient si a organiza incaperile intr-un mod cat mai placut, poti cere sfatul unui arhitect sau designer interior.

Mediul de lucru trebuie sa fie cat mai aerisit si sa ii ajute pe angajati sa se simta confortabil. Daca doresti sa schimbi asezarea birourilor sau ai recompartimentat spatiul util, trebuie sa te asiguri ca noul aranjament este potrivit pentru angajati, sporeste productivitatea si le ofera acestora conditii cat mai bune in care sa isi desfasoare activitatea.

Sfaturile specialistilor sunt utile si daca doresti sa inviorezi putin spatiul. Spre exemplu, daca vrei sa incluzi anumite decoratiuni, sa creezi un spatiu verde in cadrul biroului sau sa amenajezi o zona de relaxare, acestia vor sti exact cum ar trebui sa organizezi totul.

Renovarea unui spatiu de birouri este un proces de durata care necesita numeroase resurse. Imediat dupa finalizarea lucrarilor, va trebui sa te asiguri ca renovarea s-a desfasurat conform planurilor, ca spatiul este curatat complet si ca aranjamentul cel nou ii avantajeaza pe angajati. Tine cont de aceste aspecte si noile birouri vor arata grozav si vor fi gata sa fie ocupate!

FOTO: shutterstock.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea