Social

#somaj #dosar de somaj #acte dosar de somaj

Ce acte trebuie sa contina dosarul de somaj

Persoanele care raman fara loc de munca isi pot depune dosarul de somaj la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM) de care apartin.

Dosarul de somaj trebuie sa contina urmatoarele acte:

1. Actul de identitate, in original si copie.
2. Actele de studii si de calificare,in original si copie.
3. Adeverinta medicala din care sa rezulte ca persoana este clinic sanatoasa sau apta de munca ori ca are eventuale restrictii medicale (valabila 60 de zile din momentul emiterii).
4. Actele eliberate de organele financiar teritoriale, din care sa rezulte ca persoana nu realizeaza venituri sau ca realizeaza, din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat valoarea indicatorului social de referinta al asigurarilor pentru somaj si stimularii ocuparii fortei de munca in vigoare.
5. Cartea de munca (acolo unde este cazul) sau decizia de incetare a contractului de munca.
6. O adeverinta-tip completata de unitatea in care angajatul si-a desfasurat activitatea.
7. Stadiul de cotizare de la AJOFM de care apartine fostul loc de munca (valabil pentru somerii care au lucrat la o unitate situata alt judet).

Actele vor fi insotite de un dosar cu sina si de un plic timbrat.

Sursa foto: aradon.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea