Social

#marci incedere #incredere marci #branduri romani #ciocolata Heidi # Santal

Care sunt marcile in care romanii au cea mai mare incredere

Compania GfK a realizat recent un sondaj pentru a afla care sunt brandurile in care romanii au cea mai mare incredere. Astfel, potrivit sondajului, ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii prezinta cea mai mare incredere.

 

Heidi este urmata de brandurile Santal si Zewa. Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt marci asociate cu traditia in viziunea romanilor, iar lactatele Pilos si uleiul Promienna sunt vazute de romani ca fiind cele mai bune produse calitate-pret.

Pentru a realiza acest studiu, compania GfK National Brands & Private Labels Drivers a luat in considerare criterii precum notorietatea marcii, capacitatea lor de a face consumatorul sa se simta bine, increderea in calitate, traditia marcii si raportul bun calitate/pret.

Astfel, Heidi ocupa prima pozitie printre brandurile cu cea mai inalta calitate si in care romanii au incredere deplina, fiind urmata de Santal, Zewa, Granini si Bel Vita.

Sursa foto: caleaeuropeana.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea