Social

# redeschidere frizerii #frizerii #15 mai

Care sunt conditiile de redeschidere a frizeriilor dupa 15 mai?

Un domeniu afectat puternic de noul coronavirus: domeniul infrumusetarii. Cine s-ar fi gandit acum doar cateva luni ca locurile noastre preferate de relaxare vor fi fortate sa isi suspende activitatea, mai ales pentru o perioada nedeterminata?

 

Locurile in care ne ridicam nivelul de incredere in sine, in care ne imbunatateam aspectul si, mai ales, in care scapam de stresul acumulat in viata de zi cu zi. Ei bine, nu mai este deloc mult si, in scurt timp, ne vom revedea hairstylistii favoriti. Este oficial: dupa data de 15 mai, saloanele de infrumusetare si cele de frizerie isi vor putea relua activitatea.

Dar care sunt, totusi, conditiile si regulile pe care saloanele de frizerie si cele de infrumusetare trebuie sa le respecte atat pentru buna functionare, cat si pentru siguranta personalului si a clientilor? Iata ce spun expertii:

Desfiintarea zonelor de asteptare

Aceasta este o prima masura pe care proprietarii, precum si angajatii saloanelor trebuie sa o implementeze dupa data de 15 mai. Intrucat noul coronavirus poate fi transmis cu usurinta, specialistii considera ca desfiintarea zonelor de asteptare este o regula esentiala in domeniul infrumusetarii.

Astfel, clientii vor fi nevoiti sa respecte cu strictete ora la care au fost programati si sa astepte in exteriorul locatiei pana ce le este permisa intrarea in incinta.

Dezvoltarea unui sistem eficient de comunicare cu potentialii clienti

Este vorba despre modalitatile diversificate de programare pe care consumatorii trebuie sa le aiba la dispozitie spre a putea beneficia de serviciile oferite de catre saloanele de frizerie sau de infrumusetare.

Pentru a evita aglomerarea locatiilor cu persoane dornice de a se programa, proprietarii saloanelor sunt sfatuiti de catre reprezentantii organelor de specialitate sa dezvolte un sistem eficient in acest sens, bazat pe posibilitatea de a efectua o programare fie telefonic, fie cu ajutorul retelelor de socializare sau a oricarei alte metode similare.

Tot din aceasta privinta, preturile serviciilor prestate ar trebui afisate, respectiv comunicate consumatorilor intr-un mod cat mai transparent.

Obligativitatea de a purta masca de protectie

Purtarea mastii de protectie este o masura ce trebuie respectata de catre toti locuitorii Romaniei, incepand cu data de 15 mai. In acest fel, riscul de transmitere a noului coronavirus se diminueaza considerabil, in comparatie cu situatia in care purtarea mastii de protectie ramanea o alegere si nu o obligatie.

Dezinfectarea cu strictete a incintei si a tuturor materialelor folosite dupa fiecare client

Spre a putea functiona in conditii de maxima igiena, care sa nu puna in pericol starea de sanatate a clientilor sau a personalului, atat incinta, cat si toate materialele utilizate trebuie dezinfectate dupa fiecare client in parte.

Bineinteles, dezinfectia salonului si sterilizarea instrumentelor utilizate era deja o regula obligatorie in cadrul locatiilor din domeniul infrumusetarii, insa aceasta trebuie aplicata cu mai multa atentie si responsabilitate odata cu reluarea activitatii in a doua jumatate a lunii mai.

Accesul clientilor la produse speciale pentru dezinfectare

Saloanele de infrumusetare si cele de frizerie trebuie dotate cu solutii pentru dezinfectare, in asa fel incat clientii sa le poata folosi cu usurinta, la intrarea, respectiv la iesirea din incinta.

Cu toate ca aceasta nu este o obligativitate, reglementata prin lege, reprezinta o masura suplimentara pe care antreprenorii din domeniu o pot lua spre a contribui la functionarea salonului de frizerie in conditii sigure, precum si spre a reduce la minimum riscul de infectare.

Identificarea tuturor mijloacelor ideale pentru protejarea starii de sanatate

Incepand de la purtarea manusilor, a echipamentelor speciale de protectie si pana la utilizarea aparatelor speciale pentru sterilizare si dezinfectare, cei care isi desfasoara activitatea in acest sector sunt sfatuiti sa actioneze cu maximum de responsabilitate si sa le asigure clientilor un mediu corespunzator din prisma curateniei si a igienei.

Ce presupune reluarea activitatii pentru proprietarii frizeriilor?

Desi a fost o perioada destul de lunga de pauza, nevoia clientilor de a se ingriji ramane aceeasi sau, mai mult decat atat, poate fi considerabil amplificata. Asta inseamna faptul ca toti cei care lucreaza in domeniul infrumusetarii trebuie sa fie pregatiti din plin pentru valul de clienti din urmatoarea perioada.

De altfel, reluarea activitatii implica si masuri mai stricte de igiena, ceea ce atrage dupa sine o serie de costuri suplimentare. Care este solutia optima? Ei bine, proprietarii frizeriilor si a celorlalte saloane de profil ar trebui sa identifice furnizorii care pot raspunde cererii lor de aprovizionare cu un raport optim intre calitate si preturi.

Spre exemplu, magazinul online barber-store.ro, unul dintre liderii de piata din prisma furnizorilor principali ai frizeriilor si ai saloanelor de infrumusetare mixte, vine in intampinarea antreprenorilor din acest sector cu o oferta complexa de produse profesionale pentru ingrijirea parului, ustensile si solutii destinate dezinfectiei, sterilizarii si igienizarii, dar si cu alte articole esentiale in astfel de locatii.

Cu pachete promotionale saptamanal, preturi accesibile si avantajoase, calitate inalta, dar si cu un stoc complet din toate punctele de vedere, reprezentantii BARBER-STORE asigura consumatorii ca se afla constant in cautarea celor mai bune moduri de a le indeplini nevoile si cerintele.

De aceea, rafturile virtuale ale magazinului online www.barber-store.ro au fost dotate de la A la Z, pana in cele mai mici detalii. Este vorba despre un furnizor care poate satisface cu succes nu doar cerintele financiare ale colaboratorilor sai, oferindu-le preturi avantajoase la produse profesionale si de inalta calitate, ci si solicitarile legate de gama de produse. Spre exemplu, pe barber-store.ro, hairstylistii gasesc in premiera in Romania gama de masini de tuns - editie limitata a brandului BaByliss.

Asadar, succesul unui salon de frizerie porneste, in primul rand, de la relatia pe care o consolideaza cu furnizorii sai. Doar in acest mod, se poate bucura de articole profesionale, ale unor branduri de renume, consacrate in domeniu, pentru a completa serviciile oferite, la randul sau, clientilor.

Si cum te diferentiezi pe piata, indeosebi atunci cand continuitatea afacerii devine o nevoie de baza? Pornind de la respectarea masurilor impuse de catre autoritati si pana la identificarea celor mai avantajoase oferte ale furnizorilor, orice salon de frizerie poate sa progreseze, chiar si in situatii atipice.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea