Social

#citeste cu mine #andreea marin banica #citit

Caravana "Citeste cu mine" a dus bucuria de a citi in Ialomita

“Ziua in care am vazut o alta Romanie”. Astfel s-ar putea descrie ziua de 20 februarie, cea in care o mana de adulti din mai multe tari si-au dat mana si au invatat sa se intoarca in copilarie citind povesti, alaturi de copii din doua scoli din judetul Ialomita.

Vineri, 20 februarie a fost o zi speciala pentru copii care invata la scolile din comunele Brazii si Maia din judetul Ialomita, caci mai multi oaspeti le-au trecut pragul. Cadou

Printre cartile care au ajuns vineri pe pupitrele elevilor si bibliotecile celor doua scoli s-au aflat si cartile primite in dar de Andreea Marin, cu ocazia aniversarii Violetei, fiica sa. “M-am bucurat ca am putut sa aduc si eu un mic aport prin cartile asezate sub brad de ziua mea si a Violetei de catre invitatii nostri pe care i-am rugat sa nu vina cu daruri ci sa faca o incursiune in librarii si sa aleaga povesti dupa sufletul lor in ideea de a construi impreuna o biblioteca pentru o scoala care tanjea dupa ea. Am putut ajuta astfel 2 biblioteci, nu una, si de atunci pana azi au mai raspuns apelului nostru pentru nevoia de carte edituri ca Reader’s Digest sau Tritonic, iar eu le multumesc atator oameni care au inteles indemnul “ Citeste cu mine !” si au facut donatii de carte: Andreea Esca si Alexandre Eram, Gabriela Vranceanu Firea, Mircea Radu, Iulia Dobrin, Roxana Iliescu (B1 TV), Ilie si Amalia Nastase, Laurentiu Ciocazanu (director editorial Adevarul ), Robert Turcescu, oameni cu sufletul mare din mediul de afaceri, publicitate, colegi din presa”, a declarat Andreea Marin Banica dupa eveniment.

Ce inseamna "Citeste cu mine!"

Campania „Citeste cu mine!” este un proiect al Blocului National Sindical si al Policy Center Roma & Minorities ce urmareste sa atraga cat mai multi copii de varste scolare (6-11 ani) catre carte si lectura. Lor li s-au alaturat si Open Society Institute, Fundatia Pretuieste viata, Fundatia So.Si.Se.Sa si Fundatia EUROACTION, precum si edituri care au oferit copiilor pachete de carti: Reader’s Digest, All, Cartex 2000, Niculescu, Corint, CD Press, Federatia Sindicatelor Libere din Invatamant si Biblioteca Nationala a Romaniei. Proiectul isi propune ca timp de un an de zile, in perioada septembrie 2008 – septembrie 2009, sa se faca tot posibilul ca impreuna cu partenerii si personalitatile care si-au anuntat intentia de a se implica, sa starneasca interesul celor mici pentru lumea cartilor si sa ii determine sa creada in educatie si in importanta studiului inca de la varste fragede.Actiunile campaniei sunt concentrate indeosebi pe zonele sarace ale Romaniei (urban si rural), pe localitati cu grad crescut de analfabetism (urban si rural) si localitati din mediul rural cu numar mare de copii afectati de plecarea unuia sau ambilor parinti la munca in strainatate, locuri predispuse abandonului scolar.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea