Social

Capitala Culturala Europeana are un nou spot de promovare

Programul “Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007” beneficiaza de un nou spot de promovare - clipul “MetARTmorfoza”, realizat in scopul captarii spiritului estival al manifestarilor artistice, anunta GAV/Scholz&Friends - Free Communication. Acest clip vorbeste despre aspectele vii, de spectacol, ale Sibiului si “transforma personajul spotului Fabrikultura intr -un personaj activ pe strazile orasului”. Noul spot a inceput sa fie difuzat pe canalele retelei publice de televiziune. “Campania de promovare a Capitalei Culturale Europene se afla intr-o etapa de reenergizare. Noul spot central realizat pentru “Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007” va fi urmat de activitati de comunicare ce vor viza evenimente si proiecte de o deosebita importanta. Acestea vin sa completeze parteneriatul exceptional cu presa scrisa si audiovizuala, care, prin interesul si sustinerea aratate, au contribuit in mod vizibil la promovarea Capitalei Culturale”, afirma Sergiu Nistor, comisar guvernamental pentru Sibiu - CCE 2007, citat de Rompres. Unitatea comunicarii este pastrata prin mentinerea personajului principal din “Fabrikultura”, actrita Crina Semciuc , care iese, de aceasta data , pe strazile orasului, devenind pretextul pentru a zugravi culoarea locala a Sibiului in 2007 si peisajul cultural divers. Din simplu observator in cadrul primului spot, tanara devine pe parcursul clipului “MetARTmorfoza” parte integranta a Sibiului, suportand direct influentele acestuia. Campania de promovare estivala mai include doua spoturi video (“Marginimea” si “Vara vesela”), ce vor circula pe internet si care pastreaza aceeasi tinuta explicita a peisajului cultural sibian.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea