Social

Brandul Romania, goana dupa brand sau necesitate ?

Revista aLtitudini , revista de cultura si societate lanseaza un numar dedicat in intregime conceptului de brand - Romania. Pe parcurul a 72 de pagini , aLtitudini isi propune sa adune la un loc pareri ale unor specialisti in comunicare, relatii publice , publicitate, care s-au ocupat direct de teoria sau practica brandingului sau care au expertiza necesara pentru a se pronunta in materie. Bucuresti, 21 iunie 2007 : revista aLtitudini , revista de cultura si societate lanseaza un numar dedicat in intregime conceptului de brand - Romania. Pe parcurul a 72 de pagini , aLtitudini isi propune sa adune la un loc pareri ale unor specialisti in comunicare, relatii publice, publicitate, care s-au ocupat direct de teoria sau practica brandingului sau care au expertiza necesara pentru a se pronunta in materie. “ Acest prim numar este inceputul unei serii dedicate realitatilor culturale si sociale desfasurate in Romania zilelor noastre pe care dorim sa le aducem in atentia cititorilor. Am ales ca punct de plecare brandul Romania, acest subiect mult uzitat in mass media de ani de zile dar care nu s-a concluzionat intr-o campanie coerenta. Experienta acestui prim numar a relevat modestia exagerata a multora, de a se implica efectiv in (re)constructia brandului Romania. Eu personal consider ca este datoria fiecaruia dintre noi sa se implice , incepand cu omul de pe strada care nu va mai arunca hartia pe jos pana la politicienii care sa se puna de acord , macar in privinta necesitatii construirii unui mesaj unitar..Aceasta este o chestiune care trebuie privita cu maxima seriozitate mai ales ca priveste intreaga societate si are un impact pentru urmatoarele generatii, a declarat Adriana Petrescu, Managing Director aLtitudini ‘’.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea