Social

#reduceri # oferte black friday #black friday 2013 #black friday emag #vanzari black friday

BLACK FRIDAY Cum s-au pregatit si cat vor sa castige cei mai mari retaileri

In timp ce multi se asteptau ca site-urile cu cele mai multe si mai mari reduceri si, implicit, cu traficul mare sa fie blocate de romanii aflati in febra cumparaturilor, doi dintre cei mai importanti furnizori au avut grija sa se pregateasca din timp, chiar din vara, pentru weekendul de cumparaturi nebune. 

Tintim vanzari in valoare totala de peste 22 de milioane de euro, dublu fata de vanzarile generate in 2012 cu aceeasi ocazie

Iulian Stanciu, CEO eMag

Pregatirile PC Garage pentru Black Friday 2013 au inceput inca din vara acestui an odata cu relocarea  magazinului. Noua locatie PC Garage dispune de un spatiu de depozitare de 1.000 mp, spatiu ce deserveste intreg grupul PC Garage. Strategia de Black Friday presupune si redimensionarea stocurilor, iar PC Garage s-a pregatit cu stocuri de 5 ori mai mari decat anul trecut.

Anul trecut de Black Friday, PC Garage a inregistrat o crestere a traficului cu 700% fata de o zi normala, motiv pentru care anul acesta magazinul a realizat imbunatatiri la nivel de site. “Echipa de dezvoltare a lucrat foarte mult la optimizarea retelei interne dintre noduri, a algoritmilor de balansare a incarcarii pe noduri, precum si a implementarii unui caching agresiv prin servirea continutului de catre web servere direct din memoria nodurilor, fara a mai atinge nivelul aplicatiei sau a bazei de date. Din testele facute, ne asteptam la o capacitate aproape tripla de servire a cererilor HTTP fata de cea de anul trecut.” a spus Ovidiu Lixandru, Managerul Departamentului Dezvoltare. 

Pentru Black Friday 2013, PC Garage isi propune obiective importante de vanzari: 20.000 de comenzi, 5000 de tablete, 5000 de smartphone, 3000 de laptopuri si vanzari de componente de 1 milion de euro.

eMAG a investit 500.000 de euro pentru pregatirea Black Friday 2013, in servere si in platforma online. "Ne-am marit spatiul de depozitare cu 50%, inchiriind 4.000 de metri patrati special pentru Black Friday, iar in aceasta perioada vom avea 210 operatori logistica ce vor asigura servicii 24 de ore din 24. Suntem pregatiti pentru 200.000 de comenzi si pentru 4 milioane de vizite pe site intr-o singura zi. Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, tintim vanzari in valoare totala de peste 22 de milioane de euro, dublu fata de vanzarile generate in 2012 cu aceeasi ocazie ", a declarat Iulian Stanciu, CEO eMag pentru Comunicatedepresa.ro

Pe de alta parte, unii retaileri vor sa se puna la adapostul criticilor vizavi de stocurile epuizate prea redepe prin campanii care sa nu fie dependente de cantitatea de produse aflate pe site in Vinerea Neagra. "Inspirat din experienta anilor trecuti, in care clientii au semnalat faptul ca nu au avut acces la reduceri pentru ca stocurile s-au epuizat rapid, Koyos.ro ofera anul acesta participantilor la promotie garantia reducerii. Cu siguranta vom onora toate comenzile participantilor la promotie, pentru ca acestia vor avea un tratament preferential, in sensul ca li se garanteaza accesul pe site si existenta produselor cu pret promotional in categoria pentru care au optat. De Black Friday 2013 vom avea de doua ori mai multe tipuri de produse fata de anul trecut. Ne asteptam la o crestere a numarului de vizitatori cu 50% fata de anul trecut si o dublare a vanzarilor", spune Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro.

Un alt retailer care a decis sa organizeze Black Friday pe 22 noiembrie este evoMag. "In cifre, Black Friday s-a tradus anul trecut pentri evoMAG in 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate si peste 250.000 de vizite. Anul acesta ne asteptam la o crestere de cel putin 30–40% in comparatie cu 2012, pana la aproximativ 350.00-400.000 de vizitatori unici", a precizat Mihai Patrascu, director evoMag.

Cat de mari au fost vanzarile in 2012 de Black Friday, fata de o zi obisnuita? "Raspunsul simplu si direct la aceasta intrebare este: o zi cat intr-o luna. Pentru anul acesta estimam o dublare a vanzarilor in comparatie cu 2012, cand, in ziua de Black Friday s-au inregistrat comenzi in valoare de 1 milion de euro", a declarat Patrascu, pentru Comunicatedepresa.ro.

Alti retaileri considera Black Friday o ocazie de a face marketing si vanzari in acelasi timp. Efortul este unul mare, dar si profitul pe masura. "Ca sa pregatesti o actiune de Black Friday, costurile sunt destul de mari. Sunt resurse foarte mari in spate si profitul nu poate fi mare in aceste conditii. Sigur, asta nu inseamna ca mergem in pierdere. Black Friday este mai degraba o actiune de marketing, de awareness. Daca oamenii au o experienta placuta de Black Friday si sunt multumiti de servicile noastre, chiar daca isi comanda doar acum un card de memorie, vor veni si alta data pe site", a declarat Marian Alecsiu, general manager F64

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea