Social

Alimente esenţiale pentru vegetarieni

Vegetarianismul este o necunoscută pentru foarte mulţi oameni, însă există persoane care au ales să nu mănance carne. Singura problemă este că acest "aliment interzis" oferă organismului proteine, grăsimi, vitamina B şi minerale, în principal fier şi zinc , iar peştele, pe langă cele enumerate, asigură şi necesarul de vitamine A, D şi F. Tofu este o adevarată sursă de proteine, zinc şi fier, constituind un substitut eficient pentru carnea de pasăre şi peşte. O jumătate de ceaşcă de tofu poate oferi peste 100 mg de calciu, dar şi 30 la sută din necesarul zilnic de vitamina D , care favorizează absorbţia calciului în organism. De asemenea, laptele din soia este foarte bogat în calciu şi vitamina D. Lintea constituie o excelentă sursă de proteine şi fibre solubile . Conţine fier şi este foarte bogată în vitaminele B. De asemenea, o ceaşcă de fasole boabe pe zi poate oferi o treime din necesarul zilnic de fier, proteine şi fibre. Mai mult, aceste fibre sunt solubile şi ajută la menţinerea unui colesterol scăzut. De asemenea, furnizează o cantitate însemnată de potasiu, zinc, vitaminele B şi calciu. Nucile şi alunele sunt o sursă de proteine, zinc şi vitamina E . O jumătate de ceaşcă de migdale asigură 175 miligrame de calciu pe zi. Studiile recente au arătat că nucile şi alunele nu îngraşă, cu toate că au foarte multe calorii. Ba mai mult, alunele americane ajută la slăbit. Fructele confiate (caise, stafide, prune, mango, ananas, smochine, cireşe) au un conţinut ridicat de fier, iar combinate cu alune şi nuci asigură necesarul de minerale, vitamine şi unele fibre

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea