Dorinta investitorilor de a-si plasa capitalul intr-o afacere sigura pe termen lung face din hoteluri o investitie de top. Paradoxal, in Romania tranzactiile pe acest segment sunt inca o raritate.
„Investitorii nu au constrangeri vizavi de piata locala. Toate lanturile mari vor sa opereze in Romania, dar nu au ce cumpara", a declarat pentru „Adevarul" Tinu Sebesanu, CEO Trend Hospitality. Potrivit acestuia, din cele 1.100 de proprietatile existente pe piata locala, 95% nu pot intra in niciun standard si nu pot fi branduite. In prezent, doar sub unu la suta din hotelurile din Romania sunt afiliate unui brand. Cu toate acestea, strategia de extindere a marilor lanturi include si Romania, mai ales pe segmentul turismului de business.
Cei mai multi operatori straini nu sunt interesati sa dezvolte hoteluri destinate activitatilor de agrement din cauza lipsei cererii pe acest sector.
AFI, prima tranzactie de foto Adevarul
Participa la concursul de turism sicastiga premiile noastre. Trebuie doar sa te inscrii la newsletterul de turism si sa raspunzi la o intrebare.
Aboneaza-te la Newsletter-ul de Turism Acasa.ro ca sa afli care sunt cele mai frumoase destinatii de vacanta