Showbiz

#mark wahlberg #the fighter #accident #inhalat #fum

Mark Wahlberg a suferit o intoxicatie cu fum

Vedeta de la Hollywood, actorul Mark Wahlberg , a fost spitalizat de urgenta dupa ce a inhalat mult fum produs de o masina de efecte speciale pe platorule de filmare ale noului sau proiect The Fighter , scrie The Sun.

Medicii au fost nevoiti sa foloseasca un aparat special pentru a curata plamanii actorului in varsta de 38 de ani.

Vinerea trecuta, la cateva ore dupa ce a filmat o scena in Boston pentru cel mai nou film in care joaca, The Fighter, Mark Wahlberg a simtit ca se sufoca si a fost dus de urgenta la spital.

O sursa aflata pe platourile de filmare a declarat: “Se pare ca a inhalat prea mult fum pe platourile de filmare”.

Dar Wahlberg a fost externat in cursul aceleiasi zile si a revenit imediat la treaba.

Filmul The Fighter este povestea adevarata a lui Mickey 'Irish' Ward, un boxeur profesionist care de-a lungul carierei sale, a disputat 51 de meciuri, castigand 38 dintre ele, 27 fiind decise prin KO. Din distributia filmului mai fac parte actorii Christian Bale, Amy Adams si Melissa Leo.

Urmariti trailerul filmului Max Payne, cu Mark Wahlberg si Mila Kunis


  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: SteamOS poate fi descarcat incepand de astazi

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.