Showbiz

#facebook #inna # brand romanesc

Inna, cel mai important brand romanesc pe Facebook

Inna este cel mai important brand romanesc prezent pe Facebook, populara retea de socializare online, scrie realitatea.net.

Artista conduce detasat, avand peste 2,1 milioane de fani, in timp ce formatia Akcent are doar 229.000 de fani. Locul al treilea in topul celor mai importante brand-uri romanesti pe Facebook este ocupat de cantaretul Edward Maya, cu 224.000 de admiratori.

Ultmele statistici arata ca peste peste 2,8 milioane de romani au ales sa-si faca conturi pe Facebook.

In alta ordine de idei, sunt sanse mari ca Inna sa participe la urmatoare editie a emisiunii “ Dansez pentru tine ”.

“Mi-ar placea sa particip la ‘Dansez pentru tine’, pentru ca urmaresc emisiunea si iubesc dansul, dar, din pacate, programul nu-mi permite. Ma simt onorata ca v-ati gandit la mine si va promit ca, atunci cand voi avea mai mult timp, voi dansa pentru voi, pentru fanii mei!", a declarat Inna pentru protvmagazin.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din showbiz

Expertul Acasa.ro, Monica Zainescu, make-up artist

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: La ce ma uit cand cumpar un palton, haina de iarna

Experti Stil

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Catifea – manevra vestimentara de toamna

Experti Stil

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda: Integreaza “amintirile” cumparate in viata ta, in garderoba ta

Expertul Acasa.ro, Gabi Urda, consultant de comunicare si stilist personal

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului