Media

#social media expert #social media

Ce face un social media expert?

Daca veti cauta pe Facebook, Twitter sau pe bloguri veti gasi multi oameni care se autointituleaza specialisti in social media, desi nimeni nu a auzit de o campanie facuta de ei online pentru un brand sau nu se stie pentru ce branduri au lucrat.

 

Majoritatea cand aud de un Expert Social Media se gandesc doar la Facebook si Twitter, cand de fapt expertiza unui specialist in domeniul asta e legata atat de prezenta brandului in retelele sociale, strategii pentru crearea si cresterea unui blog, content marketing, monitorizarea discutiilor despre brand pe internet si rezolvarea unor crize de imagine ce apar online. Majoritatea firmelor nu stiu sa caute oameni care se pot ocupa explicit de chestiile astea, deci cauta ceva ce e mai usor de inteles: un specialist in social media.

In orice domeniu, ai nevoie de anumite calitati/cunostinte. La fel si in marketing. Trebuie sa inveti numeroase lucruri, sa devii foarte bun pe ele, apoi vei avea ocazia sa le folosesti cu scopul de a-ti crea un venit. Cand te poti numi specialist in social media? Detinerea unui blog cu mii de vizitatori lunar nu te face specialist in social media, un blogger bun e de regula un povestitor innascut, mai rar gasesti bloggeri buni care sa foloseasca si Social Media Marketing la maxim, cei mai multi o fac pentru ca urmeaza trendul. La fel, scrisul unei carti despre social media nu te face automat specialist in social media. Si pe internet se simte cand pretinzi ca esti altceva, poti fi verificat foarte usor.

In orice domeniu in care doresti sa excelezi, conteaza foarte mult practica si rezultatele concrete obtinute. Se spune ca sunt necesare 10.000 de ore de munca intr-un domeniu pentru a deveni expert. La fel e si cu social media, trebuie sa practici foarte mult pana ajungi sa fii specialist. Si cel mai important, in urma serviciilor oferite, trebuie sa te laude si sa te recomande altii. Asta e cea mai buna dovada a faptului ca esti bun intr-un domeniu, cand colaboratorii, clientii si firmele cu care ai lucrat te recomanda.

Internet Marketing-ul are mai multe domenii pe care poti sa ajungi expert. Insa doar cateva din ele sunt atat de importante incat foarte putina lume le stie. Sau multi dintre ei au curajul sa le incerce.

Putini oameni stiu cum sa vanda un produs. Copywriting-ul e meserie de aur. Odata ce l-ai invatat, poti face pagini de vanzare si pentru altii. Multi cred ca stiu cum sa aduca vizitatori, dar putini reusesc. Multi se dau experti in SEO, dar cu toate acestea nu au minimul de cunostinte in ceea ce il priveste.

Fiecare website ar trebui sa aiba o strategie de continut focusata pe cuvintele-cheie de top. Atunci cand creezi continut, precum articole pe blog, materiale video, carti albe, rapoarte de cercetare si webinare, acesta ofera oamenilor ceva catre care sa ofere link. In plus, continutul pe care il creezi se poate clasifica automat in motoarele de cautare. De aceea, o persoana cu eperienta in acest domeniu va sti cum sa iti expuna toata solutiile pe care le necesita afacerea ta pentru a fi promovata corespunzator in mediul online.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Top

Cauta-ti perechea