Astfel, timp de o luna, adica intre 20 februarie si 20 martie, au fost monitorizate, zilnic, toate publicatiile de print si online din Bucuresti, dar si toti bloggerii. In zona de print, au fost analizate separat cotidiene, saptamanale, bi-lunare si lunare. Monitorizarea a fost realizata in baza cuvantului Bucurie si toate derivatele acestui cuvant.
Scopul studiului a fost de a sustine initiativa prin care DERO a decis sa devina un promotor al bucuriei si astfel sa premieze simbolic publicatiile care au folosit cuvantul bucurie de cele mai multe ori in articolele publicate print sau online.
"Din dorința de a atrage atenția asupra necesității unei contra-oferte informaționale pozitive, DERO a decis să publice rezultatele studiului pe de Ziua Internațională a Fericirii, încurajând folosirea unui ton optimist care să aducă bucurie în viața oamenilor. Ca urmare a monitorizarii zilnice am facut un top cu primele 5 publicatii din fiecare categorie si vom premia doar primul din fiecare grupa", au declarat reprezentanti ai companiei.
Rezultatele monitorizării principalelor publicații în funcție de numărul de mențiuni a cuvântului bucurie sunt:
-
În zona de online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvântul bucurie
-
Jurnalul National este cotidianul care a menționat cuvântul bucurie de 29 de ori
-
Săptămânalul Formula As a utilizat cuvântul bucurie de 30 ori
-
Revista lunară Psychologies a folosit cuvântul bucurie de 10 ori
-
Blogul unde a fost a utilizat cel mai des cuvântul bucuria este: www.scacuncristina.blogspot.com – 90 de mențiuni
Castigatorii vor primi un trofeu simbolic.