IT & C

Ziarele japoneze se coalizeaza impotriva Internetului

Trei dintre cele mai importante ziare din Japonia au anuntat ca vor colabora in productia si distributia online, in incercarea de a mentine o industrie din ce in ce mai afectata de concurenta Internetului. Din “coalitia anti-Internet” fac parte The Yomiuri Shimbun, ziarul cu cele mai multe vanzari din lume, alaturi de rivalul sau liberal The Asahi Shimbun si Nikkei Business Daily. Cele trei ziare intentioneaza sa creeze un nou site care va reuni articolele din cele trei editii, in incercarea de a convinge cititorii tineri sa se aboneze la editiile lor pe print. Potrivit presedintelui Nikkei Inc., Ryoki Sugita, majoritatea stirilor care se gasesc acum pe Internet vin de la jurnalistii de la ziare. „Intentia noastra este sa-i ajutam pe cititori inteleaga rolul ziarelor in cadrul Internetului”, afirma Sugita. Cei trei giganti media vor colabora si in distributia locala, mai ales cotidienele Yomiuri si Asahi care vand fiecare aproximativ 10 milioane de copii zilnice. Alianta a luat nastere pe fondul dificultatilor intampinate de retelele de distributie la domiciliu. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele