IT & C

YouTube "fura" 2,7 milioane de telespectatori americani

Pornind de la cercetarile recente care indicau ca site-ul YouTube este benefic retelelor TV, rezultatele ultimului studiu Harris Interactive se indreapta in directia opusa. YouTube sifoneaza vizitatorii, in mod particular pe cei greu de castigat, precum tinerii. Cel putin unul din trei vizitatori YouTube spun ca privesc mai putin la TV din cauza timpului petrecut online, se arata in studiul citat. In acelasi timp, utilizatorii site-ului isi petrec o perioada importanta pe chaturi, trimitand mailuri, facandu-si teme online. Aproximativ 147 mil. de adulti americani sunt online, iar conform Harris Interactive, 4 din 10 privesc un clip pe YouTube, titreaza AdvertisingAge. Conform studiului citat, 14% dintre acestia sustin ca sunt utilizatori constanti, insemnand mai mult de 8 mil. de persoane, rezulta ca o treime din acestia, adica 2,7 mil., petrec mai putin timp la TV. (continuarea in Curierul National )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele