IT & C

Vizualizarea facturii telefonice pe noul site Romtelecom

Odata cu relansarea site-ului Romtelecom , furnizorul de telefonie fixa le da clientilor posibilitatea de a-si consulta, oricand, ultimele trei facturi telefonice. Romtelecom a relansat site-ul companiei intr-o noua prezentare grafica, dar si cu o noua structura de continut. Noua interfata aleasa este simpla, clara si usor de utilizat. Arhitectura informationala a fost regandita, tinand cont de ceea ce ii intereseaza pe vizitatori: categoria „Companie” include informatii despre Romtelecom si aduce in plus „Parerea expertilor”, o sectiune in care sunt publicate analize semnate de specialistii Romtelecom; in categoria „Produse si servicii” s-a realizat o dubla impartire pe sectiuni – persoane fizice, companii sau wholesale si Internet/date sau voce – pentru o mai usoara identificare a informatiilor relevante; de asemenea, www.romtelecom.ro ofera acum o noua functie gratuita, „My Control”, care permite unui client, dupa autentificare , vizualizarea online, 24 de ore din 24, a ultimelor trei facturi telefonice emise pentru serviciile Romtelecom. Pe prima pagina a site-ului, sunt prezentate campaniile curente ale companiei si ultimele stiri publicate. Fiecare pagina de produs include acum si modalitatile de abonare . Aplicatia “Comanda acum” da posibilitatea clientilor sa transmita online cereri de servicii catre Romtelecom. Pentru conexiunile Internet bazate pe tehnologia ADSL, prin intermediul noii functii „Acoperire ADSL” se poate verifica daca un anumit numar de telefon se afla in aria in care este disponibil un asemenea serviciu. „Site-ul Romtelecom a fost dezvoltat ca un instrument cat mai util pentru clientii companiei, atat din punct de vedere al informatiilor furnizate, cat si al noilor functii puse la dispozitie. Site-ul urmeaza sa fie imbunatatit continuu, prin adaugarea de noi facilitati, astfel incat sa devina un adevarat instrument de self-care. Lansarea acestui nou site era o etapa necesara pentru Romtelecom, companie care se orienteaza din ce in ce mai mult spre serviciile de Internet si date, dar si spre serviciile IT sofisticate, complexe, asa cum sunt cele lansate in urma cu cateva luni, de hosting si protectie a datelor in caz de dezastre,” declara David Craig, director executiv pentru tehnologie la Romtelecom.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele