IT & C

UPC prezinta noua sa pozitionare de brand si identitate

Pentru prima data in Romania, un operator alternativ de telefonie lanseaza convorbiri nelimitate in orice retea de telefonie fixa. UPC Romania trece printr-un proces de rebranding ce va determina o schimbare majora in activitatea companiei. Compania are o noua pozitionare de brand si o noua identitate, mai proaspata, mai dinamica, mai surprinzatoare. “UPC se schimba, se dezvolta, evolueaza. Brandul UPC aduce oamenii impreuna si le vorbeste tuturor simplu si deschis. Vrem ca toata lumea sa tina pasul cu noi si sa se poata bucura de avantajele tehnologiei, prin apartenenta la o comunitate globala, care impartaseste valori si idei familiare tuturor. Tehnologia, oricat de sofisticata ar fi, are ca scop final sa ne ajute sa traim mai bine, sa fim mai aproape de cei pe care ii iubim, sa descoperim lumea plina de diversitate si culoare din jurul nostru”, a declarat Richard Anderson, CEO UPC Romania. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele