IT & C

Software-ul anti-piraterie al YouTube incinge spiritele

Industria media nu este de acord cu propunerea YouTube de a oferi tool-uri anti- piraterie doar companiilor care au contracte de distributie semnate cu serviciul de video-sharing. YouTube, detinuta de Google Inc., intentioneaza sa introduca o tehnologie care sa ajute companiile sa identifice fisierele video piratate incarcate de utilizatori. Insa aceste tool-uri sunt in prezent oferite numai companiilor care au incheiate contracte cu YouTube. Spre deosebire de YouTube, principalul sau rival MySpace, detinut de News Corp., a anuntat ca va oferi gratuit versiunea proprie a serviciului de protectie a drepturilor de autor. La inceputul acestei luni, Viacom i-a cerut YouTube sa scoata mai mult de 100.000 de video clipuri Viacom de pe site-ul sau, dupa ce cele doua companii nu au reusit sa ajunga la un acord de distributie. Viacom a devenit pricipalul opozant al YouTube, incercand sa impiedice site-ul sa se transforme in Apple-ul pentru video online. Steve Jobs , CEO al Apple, este creditat ca salvatorul industriei muzicale prin simplificarea procesului de cumparare si redare a muzicii digitale prin intermediul magazinului online iTunes, insa sufocarea industriei nu este pe placul companiilor de inregistrari. YouTube a declarat ca procesul de identificare a materialelor copyrighted nu este un proces automat si necesita cooperare din partea companiilor media. De exemplu, un clip al unei emisiuni TV detinut de o companie ar putea contine muzica produsa de alta, facand dificil procesul de identificare a proprietatii. Companiile media incearca sa-si faca programele tot mai disponibile online, in special prin servicii precum YouTube.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele