IT & C

Romtelecom vrea 400.000 de clienti Dolce, la sfarsitul anului

Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti, dupa ce, in numai cinci luni, compania a raportat un numar de 200.000 de clienti. "O alta prioritate a Romtelecom pentru 2007 o reprezinta dezvoltarea serviciilor de continut, printre care companie include serviciul de televiziune "direct-to-home" Dolce. Romtelecom estimeaza ca, pana la sfarsitul anului, serviciul de televiziune Dolce isi va dubla numarul de clienti, ajungand la 400.000 de clienti. Numarul clientilor care au ales serviciul de televiziune digitale "Dolce", furnizat de Romtelecom a ajuns la 200.000, la cinci luni de cand acest serviciu a fost lansat pe piata. Numarul acestora a crescut de mai mult de trei ori de la sfarsitul lunii ianuarie cand existau deja peste 60.000 de clienti Dolce. "Zilnic, peste 1.300 de persoane vor sa isi instaleze serviciul de televiziune digitala al Romtelecom", au declarat reprezentantii Romtelecom. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele