IT & C

Orasul vitrinelor ciudate

Ingeniozitatea patronilor de magazine nu mai are limite. Vitrine colorate, cu manechine ciudat imbracate sau dezbracate sau agatate de tavan, se intrec in a starni apetitul cumparaturilor. Bucurestenii nu par insa pregatiti sa “citeasca” mesajele ascunse din vitrine. Daca unii patroni nu au un mesaj clar stabilit si-si orneaza vitrina dupa cum ”da bine”, alti patroni vor sa fie cat mai expresivi. Din pacate, mesajul lor este mult prea subtil pentru trecatori si, astfel, perceput gresit. Dupa un tur prin magazinele centrale, am constatat ca cea mai utilizata tactica e aceea a lasarii bietelor manechine in costumul lui Adam si Eva, prin care se sugereaza lichidarea de stoc. “ Neglijenta . Asta imi inspira mie. Am senzatia ca nu am ce cumpara dintr-un asemenea magazin si, prin urmare, de ce as pierde timpul sa intru?”, se intreaba Mirela Chirila, o trecatoare. (continuarea in Libertatea )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele