IT & C

Obiectiv Flamingo: Dublarea suprafetei de vanzare in urmatorii doi ani

Flamingo International, distribuitorul de listat la Bursa de Valori Bucuresti , intentioneaza sa-si dubleze suprafata totala de vanzare a magazinelor sale, la 80 .000 metri patrati, de la 42.000 metri patrati, in urmatorii doi ani, au anuntatoficialii companiei. Grupul Flamingo International, grup de distributie de produse electronice , electrocasnice si IT&C, nu a oferit nici un detaliu financiar legat de costurile operatiunii de extindere a suprafetei totale a retelelor sale de magazine, sau de sursele de finantare a investitiilor. Strategia grupului urmareste extinderea retelei Flanco World, de la 12.000 de metri patrati, in prezent (15.000 metri patrati pana la sfarsitul lui 2006), la 35.000 de metri patrati in 2007, pentru a ajunge la 60.000 de metri patrati la sfarsitul lui 2008, anunta NewsIn. In paralel cu extinderea retelei de magazine de suprafata mare(Flanco World), compania va inchide magazine de suprafata mica care fac parte din retelele Flamingo, Flamingo Computers si Flanco, diminuand suprafata totala de vanzare a acestora de la 30.000 de metri patrati in 2006, la 25.000 de metri patrati in 2007, pentru a ajunge la 20.000 de metri patrati in 2008. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele