IT & C

NVIDIA Scene Graph NVSG 3.2 SDK inglobeaza tehnologia SLI

Corporatia NVIDIA (Nasdaq: NVDA), liderul mondial în tehnologia procesoarelor < a class="xirtireh" href="//www.comunicatedepresa.ro/cu" title="cu">cu grafica programabila, a lansat astazi cea mai noua versiune a kit-ului NVIDIA Scene Graph Software Development, permitand dezvoltatorilor sa optimizeze aplicatii si sa exploreze cele mai noi performante ale procesoarelor grafice hadware. NVIDIA NVSG 3.2 este în mare masura utilizat pe o multitudine de piete – de la stil si design auto la grafica transmisa si dezvoltarea jocurilor si este disponibil gratuit partenerilor dezvoltatori NVIDIA. NVIDIA NVSG Versiunea 3.2 ofera cateva noi caracteristici si îmbunatatiri ale performantei, incluzand: • Procesarea sunetului pentru afisarea pe display-uri de volum 3D precum scanari MRI • Suport Microsoft Vista • NVIDIA SLI Multi-GPU suporta beneficiile multiplelor unitati de procesare grafica dintr-un singur sistem • Cg 1.5 ofera suport pentru elementele de protectie scrise cu ultima versiune a limbajului de programare Cg • Îmbunatateste performantele prin reducerea amprentei memoriei si îmbunatateste manuirea texturii si memorarea. NVSG SDK este o librarie de programare (C++) orientata pe obiect care simplifica si creste viteza de dezvoltare a aplicatiilor de înalta tehnologie 3D. Libraria furnizeaza, de asemenea, un set cuprinzator de clase, dezvoltatorii putand realiza combinatii si extinde pentru a crea aplicatii grafice rapide si sigure. “NVIDIA Scene Graph ofera dezvoltatorilor de aplicatii o infrastructura de soft pentru a crea rapid aplicatii grafice 3D sofisticate si de înalta performanta”, spune Jeff Brown, director general, NVIDIA Professional Solution Group. “Aceasta noua versiune a NVSG este foarte extensibila, GPU – atent la propria protectie; este, de asemenea, un sistem API grafic si de operare independent si ofera suport pentru multiprogramare/multi-thereading. Lista extinsa de specificatii ale NVSG îl face un program pentru imagini 3D extrem de performant si sigur pentru viitor”. NVSG poate fi folosit pentru dezvoltarea aplicatiilor 3D de înalta performanta pentru simularea vizuala, producerea, desenul bazat pe simulare, vizualizarea stiintifica si medicala, transmisii video, vedere generala arhitecturala si design asistat de computer. NVSG ofera posibilitatea dezvoltatorilor sa foloseasca în mod optim resursele hardware si specificatiile sofisticate ale placilor grafice NVIDIA Quadro. NVSG functioneaza deasupra interfetei (API) de programare a aplicatiei OpenGL, fie în mediul sistemului de operare Microsoft Windows pe 32 sau 64 de biti fie în Linux. NVSG este creat sa permita integrarea altor platforme de interpretare, precum Microsoft DirectX. În afara faptului ca este API si un sistem de operare independent, NVSG dispune si de avantajul formatelor interschimbabile ale protectiei de nivel înalt. Specificatiile sale optimizeaza managementul memoriei pentru obiectele NVSG, pot fi aplicate grupurilor cand sunt folosite împreuna cu solutiile grafice NVIDIA Quadro FX cu caracteristici genlock si suporta multithreading si multi-pass. Deschis si usor extensibil, NVSG permite dezvoltatorilor sa-si creeze propriile interfete si sa adauge o varietate de formate ale fisierelor de import si export. NVSG 3.2 este disponibil pentru download la www.developer.nvidia.com NVIDIA Corporation NVIDIA Corporation este liderul mondial în tehnologia procesoarelor de grafica programabila. Compania creeaza produse inovatoare pentru calculatoare, electronice si dispozitive mobile. NVIDIA îsi are sediul în Santa Clara, California si are birouri în Asia, Europa si America. Pentru mai multe informatii, vizitati www.nvidia.com. Anumite declaratii din acest comunicat de presa care include, dar nu se limiteaza la caracteristici, beneficii, capacitati, utilizare si performanta a kitului NVIDIA Scene Graph, piete utilizand NVIDIA NVSG 3.2 si folosesc NVIDIA Quadro sunt declaratii care sunt supuse riscurilor si nesigurantei care ar putea face ca rezultatele sa fie diferite de asteptari. Asemenea riscuri si elemente nesigure includ, dar nu se limiteaza la defecte software, schimbari în preferintele clientilor sau utilizarii produselor, schimbari în aplicatii si în dezvoltarea jocurilor, impactul produselor competitive si al alternativelor de pret, schimbari în standardele din industrie si interfete si alte riscuri detaliate din cand în cand în rapoartele din dosarele NVIDIA legate de Securities and Exchange Commission care includ Formularul 10-Q pentru anul fiscal care a luat sfarsit la 30 aprilie 2006. Aceste declaratii vorbesc numai la data acestui document. NVIDIA nu are nicio obligatie de a aduce la zi aceste declaratii.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele