Clipurile video postate pe Internet au devenit o forma de divertisment atat de populara incat unii proprietari de site-uri au inaugurat fara ezitare o noua metoda de a atrage utilizatori: ii platesc pentru ceea ce filmeaza .
Ori de cate ori are cateva ore libere, Patrick Sell, 31 de ani, analist de marketing intr-o companie americana, iese pe strada cu telefonul mobil si filmeaza femei frumoase imbracate „ trendy “. E adevarat ca de fiecare data cere acordul modelelor sale inainte de a le filma, asta fie si doar pentru a evita sa fie luat la intrebari de vreun politist cu inclinatii mai putin „cinematografice“.
La fel de adevarat e insa si faptul ca filmuletele sale au si alte tematici urbane, concentrandu-se pe surprinderea unor „franturi de viata“ de pe aglomeratele strazi newyorkeze. Produsul final este postat pe pagina de internet www.IdoNothingAllDay.com, in speranta ca intr-o buna zi filmuletele sale vor dobandi un alt gen de recunoastere. „Portofoliul“ sau de producator video amator numara deja peste 180 de clipuri. „Cariera“ i-a luat avant de cand a descoperit site-ul YouTube, serviciul online care le ofera vizitatorilor posibilitatea de a descarca clipuri video cu subiecte variate, realizate atat de profesionisti din companiile media, cat si de amatori care surprind intamplari cotidiene si le publica pe Internet.
(continuarea in
Business Magazin )