IT & C

Nokia si Vodafone, la primul print romanesc

Nokia , Vodafone şi agenţia Grey Worldwide Romania semnează prima campanie de print Nokia concepută şi implementată în Romania. Dezvoltată pe platforma de comunicare "Magnify the moment", noua campanie subliniază faptul că utilizand telefonul Nokia 6234 şi serviciul Vodafone Live ! consumatorii pot trăi şi mai intens momentele cu prietenii indiferent de locul unde se află sau de condiţiile din jurul lor. În execuţia de print, personajele aflate pe plajă sunt surprinse de ploaie , însă acest lucru nu le impiedică să se distreze în continuare cu ajutorul muzicii redate de telefonul Nokia 6234 şi descărcate de pe Vodafone Live!. Telefonul Nokia 6234 se găseşte exclusiv la operatorul Vodafone, fiind special conceput pentru serviciul Vodafone Live!, lansat de operatorul de telefonie mobilă pe data de 21 iunie 2006. În execuţia de print, personajele aflate pe plajă sunt surprinse de ploaie, însă acest lucru nu le împiedică să se distreze în continuare cu ajutorul muzicii redate de telefonul Nokia 6234 şi descărcate de pe Vodafone Live! „Dificultatea realizării fotografiei din campania Nokia a constat nu numai în premeditarea mai multor elemente (casting, vestimentaţie, locaţie, ploaie, momentul optim al zilei sau poziţia soarelui), ci mai ales în faptul că totul trebuia să conveargă, producand o imagine spontană şi verosimilă. Am lucrat încet, algoritmic, discutand şi regland fiecare detaliu. Rezultatul obţinut nu e urmarea unei întamplări, ci mai degrabă a unui demers cat mai riguros posibil. În final, fotografia redă energia, veselia molipsitoare şi spontaneitatea presupuse de un astfel de moment, a declarat Gabi Hirit.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele