IT & C

Netul castiga teren

A trecut de outdoor si urmeaza radioul. Internetul vinde din ce in ce mai multa publicitate , chiar daca majoritatea companiilor acorda putini bani acestui mijloc de promovare. Europa Centrala si de Est are cea mai rapida crestere in acest sector. Cheltuielile pentru publicitatea pe Internet vor creste cu 28,2% in 2007, in timp ce in celelalte sectoare media cresterea va fi de numai 3,9%. Un studiu al Zenith Optimedia, companie care ofera servicii media, prezinta o suma de 435 de milioane de dolari care ar reprezenta investitiile globale in publicitate in 2006. Acest indicator va ajunge la 510, 8 milioane in 2009. Raportul analizeaza 63 de tari, printre care si Romania. (continuarea in Jurnalul National )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele