IT & C

Ne vedem la online food-ul din colt

Cresc vizibil investitiile in domeniul serviciilor online food pentru copii . In Spania, brandul alimentar Callipo a lansat un nou website , alaturi de o ampla campanie de ad-uri TV avand ca target tinerii consumatori. Website-ul este plin de culoare, interactiv, se incarca repede si este si distractiv . Fundatia Kaiser Family a publicat o analiza a advertising-ului grevat pe serviciile online food pentru copii . Washington Post o recomanda pentru a intelege mersul marketingului targetat pe copii. Vizitand site -urile serviciilor online food copii au acces la mult mai multe informatii decat dintr-o reclama TV. Mai mult, copii sunt in acelasi timp recrutati sa promoveze brandurile accesate in randurile prietenilor. Experienta este interesanta pentru marketeri, dar indoielnica pentru parinti.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele