NASA utilizeaza software IBM

IBM a anuntat ca Administratia Nationala a Aeronauticii si Spatiului Cosmic ( NASA ) foloseste software-ul IBM pentru a dezvolta software-ul specific si sistemele care vor opera telescopul spatial James Webb. Telescopul de generatie urmatoare care va succede telescopul Hubble Space va studia mai in detaliu formarea universului si va cauta formatiuni neobservate ale primelor galaxii. Telescopul, care va fi lansat pana in 2013, va studia galaxii, stele si formatiuni planetare din Univers . Pentru a studia cum s-au format primele stele si galaxii ale Universului, NASA va privi ‘’inapoi in timp" si in spatiu utilizand viteza luminii pentru a calatori din prezent in trecut. Pentru a studia formarea primelor stele din Univers, NASA va observa lumina infrarosie utilizand instrumente speciale optimizate pentru a captura aceasta parte a spectrului. (continuarea in PC World )