Competiţia împinge afacerile spre o mai mare mobilitate , iar companiile tind să utilizeze aplicaţii mobile în activităţile lor de bază - acestea sunt cele două elemente principale desprinse din studiul realizat la nivel global de Nokia şi EIU ( Economist Intelligence Unit ), în cooperare cu CIO Forum. Firmele recurg din ce în ce mai des la mobilitate pentru a asigura o mai bună colaborare, răspuns la doleanţele clienţilor şi un balans mai potrivit lucru-viaţă angajaţilor, modificand fundamental modalităţile în care oamenii lucrează.
Nokia şi EIU au chestionat peste 500 de persoane de nivel executiv, dintr-o serie de industrii pentru a afla cum folosesc organizaţiile lor mobilitatea în afaceri. Trei pătrimi dintre respondenţi au arătat că factori umani, precum atragerea celor mai bune talente - inclusiv noi intraţii pe piaţa forţei de muncă - îmbunătăţirea suportului acordat clienţilor şi construirea unei puternice reputaţii a brand-ului sunt motivele primordiale care stau în spatele mobilităţii afacerilor.
(continuarea in
Agora )