IT & C

Microsoft prelungeşte suportul tehnic pentru produsele vechi

Microsoft intenţionează să ofere un suport tehnic mai îndelungat pentru clienţii care utilizează produsele mai vechi ale companiei. Compania a anunţat efectuarea unor schimbări în programul său de suport tehnic plătit, care le vor permite clienţilor să beneficieze de sprijin mai mult timp de acum încolo. Clienţii vor plăti doar pentru fiecare sistem pe care rulează un program mai vechi, în locul unei taxe lunare fixe. "Aceasta le oferă clienţilor mai multe opţiuni şi le va permite să îşi planifice din timp migraţiile software", a declarat Ines Vargas, director pentru politicile de suport tehnic la Microsoft. Microsoft şi-a schimbat, deja, politicile de suport tehnic, oferind cinci ani de suport mainstream şi încă cinci ani de suport limitat, plătit, pentru produsele sale destinate companiilor şi dezvoltatorilor. Suportul la cerere survine după expirarea celorlalte două. Compania a oferit suport la cerere şi în trecut, pentru Windows NT 4. Compania a anunţat, iniţial, doar un an de suport, dar a extins ulterior această perioadă la doi ani. "Nu vom mai anunţa suportul tehnic pentru cate un an. Clienţii noştri ne-au tot spus că acest tip de extensie a suportului tehnic nu este convenabil din perspectiva planificării", a declarat Vargas. Prin noul program, Microsoft va adăuga cel puţin un al treilea an de suport plătit pentru NT 4, deşi Vargas spune că doar un număr mic de utilizatori vor opta pentru această opţiune. Compania se află, de asemenea, în cel de-al doilea an de suport la cerere pentru Exchange 5.5, în timp ce Windows XP Service Pack 1 va intra în faza de suport la cerere în luna octombrie. Windows XP se află încă în faza de suport tehnic mainstream, dar clienţii trebuie să aibă cea mai recentă versiune a Servie Pack-ului instalată.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele