Gigantul software Microsoft a intampinat un val de critici dupa ce pe contul oficial de Twitter al Xbox s-a promovat vanzarea ultimului album al lui Amy Winehouse in conjunctura cu moartea artistei.
Una dintre companiile detinute de Microsoft a lansat un mesaj pe Twitter de promovare a vanzarilor muzicii lui Amy Winehouse la trei zile dupa moartea cantaretei.
"Comemorati-o pe Amy Winehouse descarcand albumul inovativ " Back to Black " pe Zune", este textul tweet-ului Xbox.
Mesajul, insotit de un link cu ajutorul caruia putea fi cumparat albumul din magazinul detinut de Microsoft, nu a fost retras de pe Twitter, insa oficialii companiei si-au cerut scuze.
"Cerem scuze tututor fanilor daca intentia noastra de "download" a albumului lui Amy Winehouse a parut o tentativa pur comerciala. Va asiguram ca nu a fost deloc asa. Odata cu trecerea in nefiinta a lui Amy Winehouse, omenirea a pierdut un talent urias. Toate gandurile noastre sunt alaturi de familia si prietenii artistei intr-un moment atat de trist", au declarat purtatorii de cuvant Microsoft din Marea Britanie, citati de Incont.ro.
# moarte amy winehouse #microsoft #amy winehouse
Microsoft isi cere scuze pentru ca a incercat sa profite de pe urma mortii lui Amy Winehouse
Microsoft isi cere scuze pentru ca a incercat sa profite de pe urma mortii lui Amy Winehouse Gigantul software Microsoft a intampinat un val de critici dupa ce pe contul oficial de Twitter al Xbox s-a promovat vanzarea ultimului album al lui Amy Winehouse in conjunctura cu moartea artistei.- 2011-07-27 2011-07-27
Cauta-ti perechea
Sfatul expertului
Expertul Acasa.ro, Silvia Teodorescu, arhitect