Compania japoneza Information Architects Japan a reunit 200 dintre cele mai populare site-uri web pe o harta care este pusa la dispozitia utilizatorilor din lumea virtuala.
Harta este asemanatoare hartilor de metrouri si poarta numele de
Web Trend Map 2007 .
Numele site-urilor au fost "inlantuite" in jurul utilizatorului pe criterii de notorietate, categorie si proximitate.
Pe magistrala de culoare neagra a retelei, ce reprezinta cele mai importante site-uri se afla
Google, YouTube, MSN, Yahoo si Wikipedia.
Linia site-urilor de stiri este reprezentata cu verde iar cea pentru comunitate are culoarea albastra.
Pe magistrala albastra cea pentru comunitate se afla site-uri ca
Hi5 , SecondLife, FaceBook sau Myspace.
Google, de exemplu, se regaseste pe magistralele care indica stirile, tehnologia, business-ul si categoria utilitati.
Harta poate fi si comandata sub forma de poster in marimea
A2 cu "numai"
25 de dolari sau poate fi
downloadata sub forma de
wallpaper (1024×768) sau
PDF .