IT & C

Google ar putea intermedia achizitia de spatiu publicitar in presa scrisa

Google intenţionează să ofere servicii de intermediere a spaţiului de reclamă în 50 de cotidiane americane, în încercarea de a-şi extinde activităţile în afara Internetului, transmite Reuters. Google a invitat un număr de peste 100 de companii, care cumpără deja spaţiu publicitar prin intermediul sistemului de online dezvoltat de grup, să ia parte la testarea, timp de trei luni, a serviciului Print Ads, care va plasa reclame în ziare precum New York Times sau Washington Post . În cazul în care testul se încheie cu succes, Google ar putea propune serviciul sutelor de mii de clienţi ai programelor de publicitate pe Internet. "Serviciul le oferă advertiserilor acces la o reţea de ziare, prin intermediul unei interfeţe online, şi abilitatea de a ajunge la o nouă bază de clienţi", a declarat purtătorul de cuvant al Google, Michael Mayzel. Anul trecut, Google a testat un serviciu de vanzare a spaţiului de reclamă dintr-un număr redus de reviste, inclusiv PC Magazine, dar cererea a rămas la un nivel scăzut. "Testul actual nu este o licitaţie şi Google nu cumpără, pentru a revinde apoi, spaţiu publicitar", a precizat Mayzel. Companiile interesate se vor loga în sistemul Google AdWords , urmand să selecteze publicaţiile de care sunt interesate şi spaţiul publicitar disponibil, pentru a încărca ulterior reclama. Decizia de a aproba sau respinge propunerile le revine ziarelor. În timpul perioadei de testare, serviciul va fi disponibil în mod gratuit, dar Google intenţionează să perceapă, ulterior, un comision.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele