IT & C

Google a adoptat cea mai buna strategie de promovare

Politica de promovare a companiei Google Inc. este sa faca reclama oricarei alte companii in afara de cea proprie. Pe scurt, populariatatea de care se bucura Google, spun expertii, se datoreaza in mare parte faptului ca nu si-au facut singuri reclama. Mark Hughes, autorul unei carti despre moduri non-conventionale de a construi un brand , relateaza intr-un interviu pentru Associated Press ca: „Este ca si cum Google ar avea o alergie culturala la publicitate si promovare.“ Google a inceput cu un buget de 100 de mii de dolari in 1998, iar la sfarsitul anului profitul incasat a fost de 25 de milioane de dolari, fara sa faca vreo campanie de promovare. Profitul a crescut de la an la an, ajungand la 12,5 miliarde de dolari, si toate acestea fara sa cheltuiasca sume exorbitante pe reclame la posturi de televiziune sau la radio sau pe bannere externe. Concluzia ar fi ca cea mai buna strategie de promovare ar putea fi ne-promovarea propriului brand . Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele