IT & C

Crestere exploziva a retelei retail Flamingo

In semestrul II al 2003, reteaua de magazine Flamingo Computers a incorporat 22 de magazine noi, extinzandu-se astfel in 14 orase noi si consolidand reteaua locala in alte 6 filiale, inclusiv Bucuresti.

Cresterea, fata de prima jumatate a acestui an, a numarului de magazine din reteaua Flamingo este de aproape 60%, iar cea a suprafetei totale de peste 80%.

Reteaua retail Flamingo s-a consolidat continuu in a doua jumatate a acestui an, astfel incat la finalul lui 2003 a ajuns la 60 de magazine si la o foarte buna acoperire nationala, fiind prezenti in 32 de localitati. Suprafata acestor magazine totalizeaza peste 9,000 mp, aproape dublu fata de situatia existenta in prima partea a acestui an.

Investitiile pentru deschiderea celor 22 de magazine Flamingo s-au ridicat in aceasta a doua jumatate a anului la peste 750,000 de euro, exclusiv valoarea stocurilor de marfa.
Una dintre prioritatile anului 2003 a fost dezvoltarea pietei IT pe care o adresam, cresterea retelei de magazine si marirea ariei de acoperire fiind mijloace importante de realizare a acestui obiectiv.

Premizele acestei extinderi au fost favorabile, Flamingo Computers beneficiind de un background organizatoric si logistic dezvoltat in timp astfel incat sa poata sustine cresterile cuprinse in planurile de dezvoltare pe termen mediu si lung. Trendul sustinut al extinderii din a doua jumatate a anului 2003 va fi urmat si in anul 2004 a declarat domnul Eduard Samson, Vicepresedinte Flamingo Computers.

Extinderea gamei de produse catre domeniul audio video si implicit cresterea numarului de repere au impus noi cerinte in privinta spatiilor comerciale in care Flamingo isi desfasoara activitatea, suprafata medie a unui magazin crescand la peste 150 mp.

In plus, urmand tendinta lansata chiar de compania noastra, prin deschiderea primei autoserviri de IT din Romania, in aprilie 2002, si magazinele deschise in aceasta ultima perioada sunt organizate dupa aceleasi principii, facilitand astfel accesul clientilor la produse si la specificatiile acestora.

Procesul de acoperire nationala prin reteaua de magazine este sustinut si de o oferta financiara solida, dezvoltata de Flamingo prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank , rezultand un sistem de rate, Instant Credit, in termenii cei mai avantajosi pentru clientul final si disponibil oriunde in tara. spune in continuare domnul Eduard Samson.

Extinderea catre noi regiuni precum si consolidarea unor filiale in care existau magazine Flamingo, au avut drept cauza si cererile de deschidere de noi magazine, venite direct de la consumatori, acestea fiind generate la randul lor de campaniile TV, realizate de Flamingo Computers, la nivel national.

Prin campania calculatoarelor Coral, Flamingo a reusit sa pozitioneze calculatorul in zona produselor de larg consum, rezultand astfel o crestere a vanzarilor de PC-uri cu peste 250% fata de anul 2002 dar si o necesitate de extindere a pietei pe care Flamingo o adreseaza. a declarat domnul Alexandru Cirlan, Marketing Manager Flamingo Computers.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele