IT & C

Clientii Connex "investesc" in comunitate

Compania Mobifon, operatorul serviciului de telefonie mobila Connex, estimeaza ca va aloca, pana la finele anului 2007, circa 7 milioane de dolari pentru finantarea unui program prin care vor fi sprijinite actiuni din domeniul invatamantului, culturii si mediului inconjurator.
Prin programul "Connex pentru viitor", lansat ieri, Mobifon va investi un cent la fiecare 10 apeluri efectuate in reteaua Connex pentru sprijinirea a trei proiecte: "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata".

foto ). Clientii isi vor putea exprima optiunea pentru sustinerea cu prioritate a unor domenii.

Pana la sfarsitul lunii februarie, clientii Connex pot sa spuna care este cel mai important domeniu pentru regiunea lor, din proiectele propuse de companie, prin apelarea gratuita a numarului *111 sau prin accesarea adresei //www.connex.ro/pentruviitor.

Cele trei proiecte au fost identificate ca fiind importante pentru comunitatile locale si la nivel national (s-a avut in vedere o impartire pe cele trei regiuni istorice), in urma unor studii de piata efectuate de catre operatorul de telefonie mobila. Pentru punerea in practica a proiectelor, Connex va colabora cu diverse ONG-uri si alte grupuri de profil.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele