In cadrul unei campanii de comunicare interactiva , Flamingo isi rezerva o ora pe saptamana pentru discutii cu presa, clientii si partenerii companiei. Flamingo International lanseaza un program de comunicare interactiva, cu scopul de a crea in spatiul virtual o comunitate care sa cuprinda reprezentanti ai companiei, parteneri, clienti, jurnalisti si persoane interesate de piata de produse electrice , electronice si IT&C. In cadrul acestei actiuni, Jiri Rizek, CEO-ul Flamingo, va fi prezent, timp de o luna, in fiecare zi de vineri, in intervalul 14:00 si 15:00, pe site-ul corporate al grupului, pentru a discuta cu publicul larg.
Prin aceasta initiativa Flamingo isi doreste sa confirme inca o data faptul ca este o companie deschisa si apropiata de clientii si partenerii sai. Cei care vor accesa site-ul www.flamingo.info vor avea ocazia sa discute cu cel mai important om din conducerea executiva a Flamingo despre evolutia si planurile companiei, produsele disponibile in lantul de magazine sau despre evolutia pietei de electronice si de IT&C.
(continuarea in
Wall-Street )