IT & C

Beia Consult International lansează agenTel 6.0

Beia Consult International vă invită la standul 03 din cadrul Call Center Expo 2007 în perioada 17-19 aprilie la Hotel Marriott din Bucureşti, pentru lansarea soluţiei de contact center agenTel 6.0. Beia Consult International alături de firma parteneră Voxtron va prezenta soluţii complete pentru call- center : server all-in-one cu Automatic Attendant, IVR, mesagerie unificată (apeluri, e-mail, fax), rutare inteligentă, înregistrare convorbiri, managementul calităţii, integrare CRM. AgenTel 6.0 este un pachet software eficient pentru contact center care gestionează apelurile şi e-mail-urile primite 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămană şi le rutează către agentul cel mai potrivit pe baza aptitudinilor, disponibilităţii şi stării. AgenTel ajută companiile să atingă nivelul maxim de calitate în ceea ce priveşte interacţionarea directă cu clienţii. La primirea apelului sau e-mail-ului, agentul primeşte toate informaţiile referitoare la contactul respectiv. AgenTel vă permite să creaţi aplicaţii de service şi voice mail chiar şi în afara orelor de program. (continuarea in Agora )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele