IT & C

Anul telecom in marketing&comunicare

Anul acesta, telecomul a ocupat pozitii fruntase in topul celor care au investit in comunicare. In mod evident, operatorii de telefonie mobila si fixa s-au intrecut in a fi prezenti in cat mai multe locuri. De altfel, anul acesta a fost unul foarte interesant pentru telecomul romanesc. Rebrandinguri, jucatori noi in piata, sute de magazine deschise si zeci de promotii care au revolutionat industria. Insa cum si cat au comunicat 'mobilii' in acest an? Cum a ajuns telecomul in clubul celor mai mari spenderi alaturi de industria serviciilor financiare ori cea auto? Cat de transparenta este piata, mai precis jucatorii din sistem, in ceea ce priveste bugetele de comunicare? De exemplu, euro . Totusi, oficialii greci refuza sa dea mai multe detalii despre procentul pe care comunicarea il detine in aceste sume. “Promovarea agresiva a brandului Cosmote a fost una din prioritatile acestui an, fiind si anul lansarii pe piata din Romania. Astfel, bugetul de marketing a fost conceput astfel incat sa asigure companiei vizibilitate , ca ultim jucator intrat pe o piata concurentiala, si sa determine includerea Cosmote in topul companiilor cu cele mai semnificative bugete de publicitate din Romania”, a declarat pentru Wall-Street Dana Negoescu, Marketing Communications Manager Cosmote Romania. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele