Portalul ofera, pentru cei inscrisi in baza de date, accesul la informatiile, serviciile si solutiile furnizate de ceilalti agenti economici si de organizatiile din sistemul sau. Accesul se face on-line; fiecare firma poate contacta pe internet partenerii potentiali de afaceri si/sau furnizorii de servicii si solutii.
Portalul ofera targuri virtuale pentru vanzari si cumparari in anumite domenii, dar si servicii precum contractarea creditelor de la banci, a garantiilor, a finantarilor in leasing.
Printre celelalte servicii puse la dispozitia intreprinzatorilor se numara: contactarea posibililor parteneri din strainatate, recrutarea de personal, publicarea de anunturi, consultanta in domeniile managerial , de marketing si de resurse umane, oferirea de solutii informatice, training ( invatamant la distanta ), accesul la cele mai noi acte normative din domeniu etc.
Totodata, oamenii de afaceri aflati la inceput de drum pot invata cum sa inceapa o afacere, cum sa elaboreze un plan de investitii, cum sa conduca o firma sau sa obtina un credit. In portal - care va incepe sa functioneze integral din data de 3 mai 2006 - se vor putea inscrie IMM-urile, bancile, societatile de leasing, agentiile guvernamentale, firmele de consultanta etc.
Pentru luna aprilie inscrierea este gratuita, dar dupa 1 mai se va percepe o taxa de inscriere de 1 euro sau 3,5 lei noi. Folosirea portalului este gratuita in acest an atat pentru societatile mici si mijlocii, cat si pentru societatile mari.