IT & C

Abonamentele la publicatii, in topul cumparaturilor online

Nu numai hypermarketurile au fost luate cu asalt pentru cumparaturile de sarbatori, ci si magazinele online, care au inregistrat un volum total al vanzarilor mai mare de 1,5 ori fata de cifra de afaceri realizata in tot anul 2005. Satui de aglomeratie , romanii au demonstrat un apetit crescut pentru plata online cu cardul si pentru cumparaturi facute din fata calculatorului, in liniste. Numarul acestui gen de tranzactii procesate prin sistemul ePayment in luna decembrie 2006 a ajuns la aproape 10.000, ceea ce a insemnat o crestere de 140% in luna cadourilor, raportata la media lunara a primelor 11 luni din 2006. Vanzarile de laptopuri si mobile, de 2,5 ori mai mari "In ceea ce priveste produsele si serviciile cumparate online prin foto , laptopuri si telefoane mobile, cat si la abonamentele de publicatii, vanzandu-se de 2,5 ori mai mult decat intr-o luna normala", spune Cristian Badea, Chief Information Officer la GECAD ePayment. Serviciile turistice, vandute inainte de decembrie Vanzarile de servicii turistice - cazare si bilete de avion - au fost, in schimb, in scadere de la jumatatea lunii decembrie, ceea ce releva faptul ca rezervarile in acest domeniu s-au facut inainte de finalul anului. Ca urmare, vanzarile la aceste servicii s-au situat la 70% din numarul total inregistrat in luna noiembrie. "Cartelele preplatite au fost, si acestea, mai cautate, inregistrandu-se o crestere a numarului de tranzactii de 1,2 ori fata de lunile trecute. Motivele sunt simple: de sarbatori romanii vorbesc mai mult, iar cartelele preplatite sunt un produs oferit de multe ori drept cadou", adauga Cristian Badea.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele