Financiar

#cos cumparaturi #comercianti #alimente #reduceri #discounturi

Romanii si-au micsorat cosul de cumparaturi de la inceputul anului

Tot mai multi romani si-au micsorat cosul de cumparaturi de la inceputul anului si au cumparat mai rar. Pentru a contracara acest fenomen, comerciantii recurg la promotii si discounturi , spune Daniel Enescu, partener la firma de cercetare , potrivit Money.ro.

Scaderea veniturilor consumatorilor se vede in magazine. in cazul alimentelor, aproape recunoaste ca si-a modificat cosul de cumparaturi, fata de anul trecut,releva un studiu al companiei de cercetare Daedalus Millward Brown . Cel mai frecvent, romanii reduc cantitatile si se orienteaza spre marci mai ieftine.
Potrivit Daedalus Millward Brown, promotiile, discountul si preturile au devenit mai importante in timp ce inovatia si vizibilitatea la raft conteaza mai putin. Tendinta din acest an este posibil sa se pastreze si in 2010.

(citeste continuarea articolului pe Money.ro)

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea