Financiar

#banci #credite si leasing #clienti #nemultumit #ong-uri #anpc

Ghidul clientului bancar nemultumit

Doua autoritati ale statului, o privata si o . Acestea sunt cele patru locuri unde pot face clientii nemultumiti de banci, scrie Captal.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ra­mane principala institutie care poate ajuta clientii persoane fizice in relatia cu bancile. Cele mai frecvente reclamatii pe care le primeste ANPC, o buna parte finalizate prin amenzi aplicate institutiilor de credit, vizeaza majorarea ilegala a dobanzilor sau a comisioanelor, inchiderile de cont neoperate la timp sau promotiile inselatoare de tipul bonusurilor pentru depozite sau al dobanzilor initiale mici.

(citeste continuarea pe Capital.ro)

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.