Financiar

#banci #credite si leasing #clienti #nemultumit #ong-uri #anpc

Ghidul clientului bancar nemultumit

Doua autoritati ale statului, o privata si o . Acestea sunt cele patru locuri unde pot face clientii nemultumiti de banci, scrie Captal.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ra­mane principala institutie care poate ajuta clientii persoane fizice in relatia cu bancile. Cele mai frecvente reclamatii pe care le primeste ANPC, o buna parte finalizate prin amenzi aplicate institutiilor de credit, vizeaza majorarea ilegala a dobanzilor sau a comisioanelor, inchiderile de cont neoperate la timp sau promotiile inselatoare de tipul bonusurilor pentru depozite sau al dobanzilor initiale mici.

(citeste continuarea pe Capital.ro)

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare